CHARLIE NYRJAE

Födelsedagskalas

Publicerad 2010-01-05 08:43:04 i Allmänt,

I November fyllde min andra halva år, Min bästaste bästa vän som timon säger. Linda blev 25 och hon hade önskat sig i många år att få en tavla av mig. Så sagt och gjort målade jag en tavla till min vän.
Jag har lite svårt att släppa taget om tavlor jag gjort, tror mest det beror på att jag har lagt ner så mycket tid på den, vart med från början och sett resultatet bli felfritt.

Linda älskar Carolina gynning, meningen var att det skulle bli ett porträtt men då jag inte är så duktig på att få med exakta ansiktsdrag så  blev det bara en snygg tjej. Men jag tror nog att Linda blev glad endå.

Det tråkiga i kråksången var att under perioden jag satt i min målar trans så ska jag skicka iväg ett mms till min mor för lite råd och bedömmnin. Men mms:et hamnar i Lindas mobil och för att förvirra henne skickar jag ett par mms i följd, lite olika bilder. Jag ringer sedan henne och frågar om hon fått några bilder och hennes motfråga är
-Charlie! Vad håller du på med?
Jag skrattade till nervöst och la på luren. Pjuh hon kanske var förvirrad nog.

På självaste födelsedagskalaset kommer jag med paketet och nästan ber om ursäkt när jag räcker över den, hon ser frågade ut och undrar vad jag är så nervös över.
Kanske visste hon sedan innan eller inte!
Ja ja sak samma. Grattis i efterskott min plutt gris!

Kram

Kommentarer

Postat av: Charlie

Publicerad 2010-01-05 16:07:11

Sv; Nej va coolt, inte många som gör det i Sverige ju :) Blir lika förvånad varje gång haha ;) Kram

Postat av: Alina

Publicerad 2010-01-06 14:31:46

Pssst.. Jag fyller år 3:e maj ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlie

Hej! jag studerar till förpackningsdesigner på Broby Grafiska en yrkesutbildning. Jag flyttade från Stockholm till Sunne som är sveriges minsta stad (överdrift) för att studera. Jag har studerat grafisk design i flera år och hoppas på att det här ska vara sista omgången innan jag kan få arbeta inom yrket. Tycker extra mycket om små söta kaniner,bakelser, och mackor i tusental. Frågor, kärleksbrev och annat ni undrar över kan ni skicka till charlienyrjae at gmail.com

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela