CHARLIE NYRJAE

Lack

Publicerad 2010-06-11 16:38:48 i Allmänt,

Hejsan, i två veckor har jag kämpat med 2 timmars övertid här på jobbet. Suck!! Men äntligen äntligen nästa vecka börjar sommartiden, inte en dag försent. Jag är så trött på att bara åka hem och sova och sedan tillbaka.
Jag är nu förmodligen helt ensam på hela kontoret, och att sedan gå ner och träna känns inte helt okej. En FREDAG! Känns som om man är den enda människan på hela jorden, helt ensam emot alla zombies.

garvade åt Tyra då hon i ett inlägg om nagellack. skrev att hon aldrig får det att se fint ut. Jag är precis likadan. Ibland till och med målar jag naglarna det sista jag gör, så att de ska hinna torka fint påvägen till bussen. Eller det vad jag själv tror. Men egentligen skall jackan på, nyklar och busskort rotas fram. Och när jag väl sätter mig på bussen inser jag att jag har ränder från jeansen på naglarna.

Vilken tur att jag är på bra humör när alla andra redan börjat sin helg.
I helgen väntar något spännande :) Önska mig lycka till.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlie

Hej! jag studerar till förpackningsdesigner på Broby Grafiska en yrkesutbildning. Jag flyttade från Stockholm till Sunne som är sveriges minsta stad (överdrift) för att studera. Jag har studerat grafisk design i flera år och hoppas på att det här ska vara sista omgången innan jag kan få arbeta inom yrket. Tycker extra mycket om små söta kaniner,bakelser, och mackor i tusental. Frågor, kärleksbrev och annat ni undrar över kan ni skicka till charlienyrjae at gmail.com

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela