CHARLIE NYRJAE

My Absolut Favorit Drug

Publicerad 2010-03-16 15:54:17 i Allmänt,

Jag har beställt två par nya sommarskor. Jag älskar dem.
Först de åtråvärda svarta mockaklumparna från Scorett. De var slut i nästan alla butiker i hela Stockholmsområdet. Jag fick dem skickade till mig efter lite påtryckningar från min sida.
Från den dagen jag fick hem pjäserna bor jag i dem, jag lagar mat i dem, städar,  jag vill nästan gå och lägga mig med dem på.

Enda minuset var att de var lite tuffsiga, kanske går att kamma till mockan. Och att resåren var lite gråa. Men det är bara petitesser.

De andra paret är ett par skyhöga wedges i beige mocka imitation. Tycker de är lite bohemiska och passar fin fint till brunbrända ben i sommar.


Nu måste jag dock ha ett litet shopping förbud när det kommer till skor. För det första har jag alldeles för många oanvända par som bara står i garderoben och nerpackade i källaren. Och för det andra så kan det inte vara nyttigt när det nått punkten att jag får en uppenbar "high" av att hämtar paketen på posten.
Vi får se hur det går.

Kram

Kommentarer

Postat av: Lillgrisen

Publicerad 2010-03-18 19:32:43

Jag röstar på dom bohemiska! Super-sweeta =) Låna till mig & mina brunbrända legs!!! ;)

Postat av: Anna

Publicerad 2010-06-11 16:50:20

skitsnygga skor!

ha en fin kväll

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlie

Hej! jag studerar till förpackningsdesigner på Broby Grafiska en yrkesutbildning. Jag flyttade från Stockholm till Sunne som är sveriges minsta stad (överdrift) för att studera. Jag har studerat grafisk design i flera år och hoppas på att det här ska vara sista omgången innan jag kan få arbeta inom yrket. Tycker extra mycket om små söta kaniner,bakelser, och mackor i tusental. Frågor, kärleksbrev och annat ni undrar över kan ni skicka till charlienyrjae at gmail.com

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela