CHARLIE NYRJAE

Thanksgiving Day

Publicerad 2012-11-22 11:11:31 i Allmänt,

Idag är det Thanksgiving. Klockan är som vanligt över tolv och jag borde sova, inte minst för att imorgon skall jag upp i ottan och åka med mina pensionärer till san luis obispo som ligger någon timme härifrån. Jag vet faktiskt inte ens vem det är vi ska hem till, men gissar på att det är en släkting.
Det ska bli fint och varmt väder också. Tummen upp för det!
 
Okej... hm, hej världens tråkigaste inlägg! Jag känner mig så nervös för imorgon, Lixom vad ska man klä på sig? man villl ju inte vara överklädd/underklädd,  är alla där hundra år? kommer de att gå och lägga sig halv sju. Ha ha nedå vad jag larvar mig, jag är nog bara disträ!
Här får ni en bild när jag var en förvirrad fjortis, lite så som jag känner idag igen, enda skillnaden är väl att ja nu har tusen mil långt hår.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlie

Hej! jag studerar till förpackningsdesigner på Broby Grafiska en yrkesutbildning. Jag flyttade från Stockholm till Sunne som är sveriges minsta stad (överdrift) för att studera. Jag har studerat grafisk design i flera år och hoppas på att det här ska vara sista omgången innan jag kan få arbeta inom yrket. Tycker extra mycket om små söta kaniner,bakelser, och mackor i tusental. Frågor, kärleksbrev och annat ni undrar över kan ni skicka till charlienyrjae at gmail.com

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela