CHARLIE NYRJAE

Det är så Mycket mer

Publicerad 2012-09-27 10:52:43 i Allmänt,

Idag har jag som alla andra dagar pluggat.
Det är mycket mer studier än vad ni kan tro, jag lovar er att jag inte bara ligger på stranden och jäser dagarna i enda. Det ligger hårt jobb bakom och mycket tid med näsan i böckerna.
Om jag ligger i någorlunda fas med läxor och inlämningar så kan jag unna mig en dag ledigt. Men alla veckor blir det inte ens en dag.
Jag gråter inga floder för det!
Jag är här för att studera och ändra min framtid! Till att bygga ett liv som jag själv vill leva. Med de tankarna i huvudet så känns det överkomligt att känna sig trött för jämnan, ha en liten plånbok eller inte ha så mycket fritid.
Vad är ett par år av ens liv om man sedan kan arbeta med det som hjärtat säger att man är menad att göra.
 
 
 
Kram
 

Kommentarer

Postat av: vuokko

Publicerad 2012-09-28 10:08:20

ska de inte stå never på översta raden med.

Svar: nej, det är ju lagen om attraktion, Om du är glad för det du redan har, så kommer du får mer. Det var ju du som lärde mig att tänka på det här sättet.
Charlie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlie

Hej! jag studerar till förpackningsdesigner på Broby Grafiska en yrkesutbildning. Jag flyttade från Stockholm till Sunne som är sveriges minsta stad (överdrift) för att studera. Jag har studerat grafisk design i flera år och hoppas på att det här ska vara sista omgången innan jag kan få arbeta inom yrket. Tycker extra mycket om små söta kaniner,bakelser, och mackor i tusental. Frågor, kärleksbrev och annat ni undrar över kan ni skicka till charlienyrjae at gmail.com

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela