CHARLIE NYRJAE

Update

Publicerad 2013-08-22 22:07:00 i Allmänt,

Hej,
nu har jag vart här i drygt en vecka, känner mig fortfarande trött och lixom lite lite vilsen. Det är inte helt lätt att bara rivas upp ur sin trygga tillvaro hemma och flyga tvärs över jordklotet. Visst var allt mycket lättare den här gången, jag visste hur allt gick till och hur allt ser ut, lixom ingenting var nytt och spännande som det var för ett år sedan.
 
Jim mötte upp mig vid bussen och skjutsade mig och mina 58 kilo packning (skojar inte) till huset
Det kändes skönt att komma "hem".
De hade städat och målat om badrummet.
 
En lite välkomstblomma stod på bordet, så uppskattat.
 
Resten av dagarna har jag legat i sängen, köpt lim, och typ längtat hem en miljon gånger.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Alina

Publicerad 2013-08-22 23:39:31

Äntligen en uppdatering! :) Tänk på dina trogna läsare här hemma i Norrtälje :)
Hoppas att du har det härligt, trots hemlängtan!
Kram

Postat av: vuokko

Publicerad 2013-08-23 08:42:13

så städat det är i rummet :) det blir bättre när skolan börjar!

Svar: jag lovar dig mamis, det är inte lika städat längre.
Charlie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlie

Hej! jag studerar till förpackningsdesigner på Broby Grafiska en yrkesutbildning. Jag flyttade från Stockholm till Sunne som är sveriges minsta stad (överdrift) för att studera. Jag har studerat grafisk design i flera år och hoppas på att det här ska vara sista omgången innan jag kan få arbeta inom yrket. Tycker extra mycket om små söta kaniner,bakelser, och mackor i tusental. Frågor, kärleksbrev och annat ni undrar över kan ni skicka till charlienyrjae at gmail.com

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela