CHARLIE NYRJAE

Valentine's Day

Publicerad 2013-02-15 09:26:02 i Allmänt,

Min dag började uselt. Vaknade klockan fem av en hosta som inte ville ge med sig. Fick således ställa in att hoppa ner i det 13 gradiga vattnet för hälsans skull vilket kändes tråkigt men nödvändigt. (Hej mogna beslut)
Jag gick till sjuksyster på skolan och fick hostmedecin och en frånvarolapp istället.
 
När jag surat klart över att jag var alldeles ensam och inte fick en endaste blomma eller ballong så gjorde jag mig klar för middags dejt.
 
Jag mötte bästa Camilla och så gick vi till mitt favoritställe Eureka som har stans bästa hamburgare. Där provade vi öl tills man var tvugen att öppna översta knappen på byxorna. Bra alla hjärtans dag helt enkelt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlie

Hej! jag studerar till förpackningsdesigner på Broby Grafiska en yrkesutbildning. Jag flyttade från Stockholm till Sunne som är sveriges minsta stad (överdrift) för att studera. Jag har studerat grafisk design i flera år och hoppas på att det här ska vara sista omgången innan jag kan få arbeta inom yrket. Tycker extra mycket om små söta kaniner,bakelser, och mackor i tusental. Frågor, kärleksbrev och annat ni undrar över kan ni skicka till charlienyrjae at gmail.com

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela