CHARLIE NYRJAE

Helgen

Publicerad 2013-03-18 07:43:48 i Allmänt,

Bästa helgen började som ni vet med några timmars jobb på friidrottstävligen som skolan ordnade. Efter det hann jag med både träning, bankbesök och så äntligen fick jag surfbrädan!
Nu är det ju i och för sig Midterms week och bara en massa prov men om det finns någorlunda vågor så är jag nog den första surfaren på stranden.
 
På kvällen lagade jag middag till Jennie och Camilla, mina supergoda Quesedillas (som jag ätit i snart tre veckor, skojar inte!) Bästa maten.
Vi va ner en sväng på stan efter att ha "lekt" skuggfigurer, haha!
 
Lördagen hade jag en sak i sikte och det var The Court house.

 
Jag skulle nämligen göra en teckning av det som mitt midtermsprojekt.
 
Gick till parken idag Söndag igen för att måla det sista.
 
och äta förståss.
Maten var så stark att det brann i munnen och tårarna sprutade! inte okej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlie

Hej! jag studerar till förpackningsdesigner på Broby Grafiska en yrkesutbildning. Jag flyttade från Stockholm till Sunne som är sveriges minsta stad (överdrift) för att studera. Jag har studerat grafisk design i flera år och hoppas på att det här ska vara sista omgången innan jag kan få arbeta inom yrket. Tycker extra mycket om små söta kaniner,bakelser, och mackor i tusental. Frågor, kärleksbrev och annat ni undrar över kan ni skicka till charlienyrjae at gmail.com

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela