CHARLIE NYRJAE

Jakten på brädan

Publicerad 2013-03-05 17:08:51 i Allmänt,

I Fredags bestämde sig Camilla och jag för att åka till en sport affär där vi hört att priserna för surfbrädorna var något lägre.
Vi hoppade på express bussen som endå hamnade mitt i fredagsköerna. När vi kommit fram inser vi att vi är på helt fel ställe, och när man är bunden till busstrafik är det ganska svårt att ta sig runt.
 
Aja sa vi och skakade hand på att åka nästa dag igen, ny dag, nytt försök!
Lördag morgon ses vi igen, åker samma buss men hoppar av betydligt tidigare.
 
Men det visade sig vara alldeles för tidigt.
 
Sisådär en halvtimme promenad  för tidigt.
 
Men vad gör det när man promenerar under broccoliträd.
Och små Afrika stigar.
 
Men så tillslut kom vi fram, till ett litet köpcentrum mitt i ingenstans.
 
Det blev en bräda för Camilla, jag stod över men passade på att reka inför för framtiden. (jag har lite problem med att bestämma mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlie

Hej! jag studerar till förpackningsdesigner på Broby Grafiska en yrkesutbildning. Jag flyttade från Stockholm till Sunne som är sveriges minsta stad (överdrift) för att studera. Jag har studerat grafisk design i flera år och hoppas på att det här ska vara sista omgången innan jag kan få arbeta inom yrket. Tycker extra mycket om små söta kaniner,bakelser, och mackor i tusental. Frågor, kärleksbrev och annat ni undrar över kan ni skicka till charlienyrjae at gmail.com

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela