CHARLIE NYRJAE

Lägesrapport

Publicerad 2013-05-10 23:13:14 i Allmänt,

Skolan har gått bra i veckan, jag har haft lite problem att sova men det brukar bli så när jag är stressad.
Jag hade min första finals i Engelska i Torsdags. Känner mig lite beklämd för att det kändes som om det gick rent åt helvette.
Provet gick ut på att vi fick en artikel som man sedan skulle annotate (strycka under) och därefter svara på åtta frågor. Jag ändrade mitt svar typ sjutusen gånger och lindade in mig i något som jag sedan inte kunde avsluta.
Får helt enkelt bara hålla tummarna!.
 
På surfningen hade vi triathlon, uppdelade i lag om fyra skulle man först simma hundra meter, sen upp och hämta brädan och paddla ut runt en boj, här knappade jag in och paddlade förbi ett par killar, men sen skulle man springa dryga kilometern och jag min segkorv gick lite och blev omsprungen.
Mitt lag låg trots allt bra till när det sen skulle bli utslagstävling i form av sandskulptursbygge
Vi skulle bygga något som hade en koppling till sport och mitt lag valde att göra den finska "nationalsporten"
Kärringkonk.
 
 
Det slutade med att vi van och fick extra credits.
Cyber high five!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlie

Hej! jag studerar till förpackningsdesigner på Broby Grafiska en yrkesutbildning. Jag flyttade från Stockholm till Sunne som är sveriges minsta stad (överdrift) för att studera. Jag har studerat grafisk design i flera år och hoppas på att det här ska vara sista omgången innan jag kan få arbeta inom yrket. Tycker extra mycket om små söta kaniner,bakelser, och mackor i tusental. Frågor, kärleksbrev och annat ni undrar över kan ni skicka till charlienyrjae at gmail.com

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela