CHARLIE NYRJAE

De senaste åren

Publicerad 2013-02-10 08:13:42 i Allmänt,

Eftersom att det ej blev något firande för mig i år så kan vi kika på vad jag har gjort de senaste åren på just min födelsedag.
 
2012
Förra året bjöd ja hem familj och vänner för middag. Då jag inte hade tillräkligt med stolar bar vi helt enkelt bordet till soffan, de fungerade fint.
 
2011
 
 
Ja fyllde år mitt i veckan, trist att vara på jobbet!  Klarade personbästa på crosstrainern, tränade som en idiot inför vasaloppet Och så gick jag och såg den här roliga filmen.
 
2010
 
 
2010 så åkte jag och Linda till Puerto Rico på Gran canaria, vi var där en vecka och jag råkade fylla år. Så himmla lyxigt att kunna ligga på en strand på sin födelsedag.
 
2009
 
 
 
Tvåtusennio rockade jag 60-tals frisyr och drack drinkar på Södra teatern. En av de finaste födelsedagarna jag kan minnas, allt var så perfekt och alldeles alldeles underbart.
 
2008
 
Min man bjöd mig på Ko Phangan. ( ha ha sa ja just min man?)
 
2007
 
 
Jag bodde ute på Lidingö och Jessica överaskade mig med att ha fyllt hela lägenheten med rosa ballonger och girlanger.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlie

Hej! jag studerar till förpackningsdesigner på Broby Grafiska en yrkesutbildning. Jag flyttade från Stockholm till Sunne som är sveriges minsta stad (överdrift) för att studera. Jag har studerat grafisk design i flera år och hoppas på att det här ska vara sista omgången innan jag kan få arbeta inom yrket. Tycker extra mycket om små söta kaniner,bakelser, och mackor i tusental. Frågor, kärleksbrev och annat ni undrar över kan ni skicka till charlienyrjae at gmail.com

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela