CHARLIE NYRJAE

Ett enkelt litet Hej

Publicerad 2013-02-28 08:26:00 i Allmänt,

Har inte haft tid att sätta mig och blogga på ett par dagar, det brukar ju ge med sig till helgen.
Vädret har vart helt underbart och idag hade jag ballerina skor på mig, Heja 2013 och ingen vinter, WOHOOO!
 
Häromdagen när jag strosa längst gatan, och körsbärsblommorna sakta singlar ner mot den uppvärmda asfalten, så blev jag så himla lycklig! Det slog mig att jag har sluppit en hel mörk, kall, blöt och vidrig vinter och det är ju precis det jag önskat mig.
Tankens kraft är den största kraften, men de visste ni nog redan.
 
 
Fick föresten chockade ögon på mig häromdagen, när jag avslöjade att jag var 29 år! Klasskamraterna tippade på 22/23. Tack gener och den stundande krisen! Ha ha

Kommentarer

Postat av: Yes

Publicerad 2013-02-28 13:14:10

Du är bäst! Vilken fin austronautjeans jacka 8)

Postat av: vuokko

Publicerad 2013-02-28 13:49:35

min finaste tjej

Postat av: Yes

Publicerad 2013-03-02 15:44:54

Du är bäst! Värsta fina austronatjeans jackan 8)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlie

Hej! jag studerar till förpackningsdesigner på Broby Grafiska en yrkesutbildning. Jag flyttade från Stockholm till Sunne som är sveriges minsta stad (överdrift) för att studera. Jag har studerat grafisk design i flera år och hoppas på att det här ska vara sista omgången innan jag kan få arbeta inom yrket. Tycker extra mycket om små söta kaniner,bakelser, och mackor i tusental. Frågor, kärleksbrev och annat ni undrar över kan ni skicka till charlienyrjae at gmail.com

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela