CHARLIE NYRJAE

Back to business

Publicerad 2013-01-28 06:39:00 i Allmänt,

Imorgon börjar galenskaperna igen. Jag har vart lite nervös men inte alls samma hysteriska rädsla som jag hade i höstas när jag skulle börja. Schemat för våren ser iallafall på papper ut att bli kul och jag har både Art klasser och Grafisk design kurser och så fortsätter jag med Engelskan fast utan kineser den här gången.
 
Något som känns extra speciellt kul är att på Tisdag börjar mina surfklasser, har velat mycket fram och tillbaka (mest om jag frivilligt ska göra mig till ett byte till hajarna) Men bestämde mig dock för att bara köra, vad är de värsta som kan hända, ha ha! Usch kommer bara våga plaska i vattenbrynet.
 
Så efter sex veckors ledighet med massor av god mat, dryck, underbart sällskap och fina resor har jag nu ställt larmet för imorgon.
Ha en spännande Måndag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlie

Hej! jag studerar till förpackningsdesigner på Broby Grafiska en yrkesutbildning. Jag flyttade från Stockholm till Sunne som är sveriges minsta stad (överdrift) för att studera. Jag har studerat grafisk design i flera år och hoppas på att det här ska vara sista omgången innan jag kan få arbeta inom yrket. Tycker extra mycket om små söta kaniner,bakelser, och mackor i tusental. Frågor, kärleksbrev och annat ni undrar över kan ni skicka till charlienyrjae at gmail.com

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela