CHARLIE NYRJAE

BRAVO

Publicerad 2013-05-14 10:40:29 i Allmänt,

Idag gick jag till skolan och var sådär missnöjd som man kan vara med en teckning för att man stirrat på den alldeles för länge. Jag såg skavanker och fel som säkert bara jag kan se.
 
Men med självkänslan på botten travar jag in i klassrummet och får typ en sån där långsam-film-klapp ni vet KLAPP.....KLAPP... KLAPP och läraren utbrister BRAVO! Excellent work Charlie!
 
Kändes så jävla bra!
Helt plötsligt gjorde det inget att jag gick som Quasimodo och hade världen smärta i axeln för att jag ängat 24 timmar med en liten kolbit i handen.
 
 
Nio dagar kvar nu hörni, GAH!!!
 
 

Kommentarer

Postat av: vuokko

Publicerad 2013-05-14 11:05:11

BRa! min bästa dotter! du kan väl lägga hela bilden på bloggen så man kan se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlie

Hej! jag studerar till förpackningsdesigner på Broby Grafiska en yrkesutbildning. Jag flyttade från Stockholm till Sunne som är sveriges minsta stad (överdrift) för att studera. Jag har studerat grafisk design i flera år och hoppas på att det här ska vara sista omgången innan jag kan få arbeta inom yrket. Tycker extra mycket om små söta kaniner,bakelser, och mackor i tusental. Frågor, kärleksbrev och annat ni undrar över kan ni skicka till charlienyrjae at gmail.com

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela