CHARLIE NYRJAE

Hejdå USA

Publicerad 2013-05-23 10:09:53 i Allmänt,

Nu är det strax dags att dra igen dragkedjan och ringa på taxi. Sen är det en väldans lång resa hem och det är nog inte förens jag landat som jag kommer känna hur det egentligen känns.
Just nu känns det inte så bra, jag vill helt enkelt inte lämna den här underbara platsen. Det är något som har byggts upp inom mig som jag är rädd att förlora hemma i Sverige.
 
Jag känner lite allt möjligt.
lite såhär.
Typ som om "jag sålt smöret och tappat pengarna"
 
Och lite
"Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge"
 
Lite blandat med
"Att våga är att tappa fotfästet en stund, att inte våga är att förlora sig själv"
 
Och
"Ett gott skratt förlänger livet"
 

Förlåt för ett helt förvirrat inlägg, men det är väl just precis så jag är just nu. Lite virrig och vilsen!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Patricia

Publicerad 2013-05-23 11:16:39

Onej, är det slut nu. Jag har följt dig hela året. Drömt mig bort ett par minuter på jobbet.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlie

Hej! jag studerar till förpackningsdesigner på Broby Grafiska en yrkesutbildning. Jag flyttade från Stockholm till Sunne som är sveriges minsta stad (överdrift) för att studera. Jag har studerat grafisk design i flera år och hoppas på att det här ska vara sista omgången innan jag kan få arbeta inom yrket. Tycker extra mycket om små söta kaniner,bakelser, och mackor i tusental. Frågor, kärleksbrev och annat ni undrar över kan ni skicka till charlienyrjae at gmail.com

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela