CHARLIE NYRJAE

Tjugo

Publicerad 2013-05-03 10:26:25 i Allmänt,

Tjugo dagar är det kvar här i mitt underbara Santa Barbara.
Det är bara två gånger tio dagar.... eller...vänta (kontroll räknar)
Jo T J U G O ynkliga små dagar.
Det känns som om jag precis har kunnat andas ut, börjat leva och så skall jag bara hem helt plötsligt,
hur i hela friden skall jag hinna med att avsluta alla kurserna, packa mina väskor och förbereda mig mentalt för att landa på svensk mark om tjugo dagar, Tips välkomna!
 
 
idag såg jag en val på surflektionen, man skulle inte vara så kaxig om den dök upp alldeles brevid. Den var gigantisk.

Kommentarer

Postat av: vuokko

Publicerad 2013-05-03 13:52:59

ja, det känns att vi kom hem alldeles nyligen,,,

Postat av: Carolin

Publicerad 2013-05-08 09:49:55

Ett tips är att inte boka upp en massa saker med alla du känner för tiden du är hemma på besök, det går så fort och man vill gärna få tid att göra det man känner för och inte känna en massa måsten :-) Så var det för mej i varje fall!
Kram och välkommen hem snart :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlie

Hej! jag studerar till förpackningsdesigner på Broby Grafiska en yrkesutbildning. Jag flyttade från Stockholm till Sunne som är sveriges minsta stad (överdrift) för att studera. Jag har studerat grafisk design i flera år och hoppas på att det här ska vara sista omgången innan jag kan få arbeta inom yrket. Tycker extra mycket om små söta kaniner,bakelser, och mackor i tusental. Frågor, kärleksbrev och annat ni undrar över kan ni skicka till charlienyrjae at gmail.com

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela