CHARLIE NYRJAE

Ris och Ros

Publicerad 2010-05-28 07:39:25 i Allmänt,

Sveriges bidrag i Eurovision song contest Anna Bergendahl - This is my life kvalade inte in i finalen. 
BUhuuu vem hade trott något annat. Låten är så otroligt tråkig, intetsägande och utan den minsta energi. Finns det någon mer en jag som stör mig på att hon typ stönar fram sista orden i meningen, uäk!
Rätt åt Sverige som tror de ligger i framkant, sluta rösta på de sämsta bidragen.

Nu till någonting helt underbart.
Fantastic Mr. Fox är den finaste filmen jag sett. Jag vill se den igen, och igen och igen. Om ni får chansen, ta den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlie

Hej! jag studerar till förpackningsdesigner på Broby Grafiska en yrkesutbildning. Jag flyttade från Stockholm till Sunne som är sveriges minsta stad (överdrift) för att studera. Jag har studerat grafisk design i flera år och hoppas på att det här ska vara sista omgången innan jag kan få arbeta inom yrket. Tycker extra mycket om små söta kaniner,bakelser, och mackor i tusental. Frågor, kärleksbrev och annat ni undrar över kan ni skicka till charlienyrjae at gmail.com

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela