CHARLIE NYRJAE

När Hjärtan Brister

Publicerad 2013-08-16 00:44:00 i Allmänt,

Nu var det då dags för mig att åka över Atlanten tillbaka till USA och Santa Barbara!
Jag har vart hemma i drygt tre månader och Sverige har verkligen levererat. Sommaren har gått alldeles för fort och jag har försökt att njuta av den så mycket som möjligt.
Jag har hängt med familjen, träffat vänner, katterna, seglat, badat, grillat, firat midsommar och till och med åkt en snabbvisit till Cypern.
 
Men det allra bästa är utan tvekan att jag träffat en alldeles underbar människa, en fin person som får mig att skratta och må bra och är som en komedi rakt igenom, min bästa människa Per.
 
och det gör alldeles förjävla skitont i hjärtat att behöva lämna honom och åka tillbaka. Jag kunde i min vildaste fantasi aldrig tro att det skulle bli svårare att lämna Sverige andra gången, trodde lixom jag skulle få rutin på det här med hejdå och ses igen.
Men fan så jävla jobbigt det är.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlie

Hej! jag studerar till förpackningsdesigner på Broby Grafiska en yrkesutbildning. Jag flyttade från Stockholm till Sunne som är sveriges minsta stad (överdrift) för att studera. Jag har studerat grafisk design i flera år och hoppas på att det här ska vara sista omgången innan jag kan få arbeta inom yrket. Tycker extra mycket om små söta kaniner,bakelser, och mackor i tusental. Frågor, kärleksbrev och annat ni undrar över kan ni skicka till charlienyrjae at gmail.com

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela