CHARLIE NYRJAE

Igår, idag, imorgon

Publicerad 2013-05-21 21:24:00 i Allmänt,

För fem år sedan
För fem år sedan bodde jag på Lidingö och sökte till Bergs för första gånen.
 
Jag såg ut som en taxichaufför och hejade på Charlotte Perrelli i Eurovision.
 
Och jobbade med det här gänget.
 
För tre år sedan
För tre år sedan bakade jag Super Mario muffins till min bror och följde Konprinsessans bröllop.
 
Jag blev med katt.
 
Och gick på bästa  melodifestivalen efterfesten.
 

För ett år sedan
För ett år sedan packade jag ihop mitt hem och flyttade till Sumpan.
 
Läste såna här träffsäkra ord.
 
Reparerade min Scooter.
 
och flyttade till USA och Santa Barbara.
 

Igår
Cyklade jag till skolan och tränade.
 
Fick cp bra betyg i Art klassen.Får jag kalla mig konstnär nu?
 
Superstolt tjej!
 
Imorgon
Imorgon är det min sista dag här och jag känner mig super sentimental över de.
 

Om ett år
 
 
Om ett år vill jag vill jobba med något kreativt, vad som helst som gör livet värt att leva. Jag skulle vilja ha ett litet djur och ett färglatt hem och som extra bonus vore det fint att ha någon att dela allt det roliga med.

Om tre år
Om tre år vill jag ha sålt mina första tavlor, jag vill ha ett stadigt flöde av beställningsjobb. Jag skulle vilja ha friheten att kunna resa när jag vill och de framförallt under vinterhalvåret. Jag vill att mina vänner och familj är friska och pigga och så skulle jag vilja bo på en gård med skira gardiner i fönstrena.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlie

Hej! jag studerar till förpackningsdesigner på Broby Grafiska en yrkesutbildning. Jag flyttade från Stockholm till Sunne som är sveriges minsta stad (överdrift) för att studera. Jag har studerat grafisk design i flera år och hoppas på att det här ska vara sista omgången innan jag kan få arbeta inom yrket. Tycker extra mycket om små söta kaniner,bakelser, och mackor i tusental. Frågor, kärleksbrev och annat ni undrar över kan ni skicka till charlienyrjae at gmail.com

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela