CHARLIE NYRJAE

Utmanad

Publicerad 2009-11-17 12:43:22 i Allmänt,

Alina har skickat mig en liten utmaning. Det är ganska segt på jobbet så jag kan göra den nu.

Fyra tv-program jag brukar se: Uppdrag Granskning, Cesar Milan, That `70s show, The Hills
Fyra saker jag gjorde igår: Släpade mig till jobbet, usch för mina tidiga mornar, Pussades i regnet, Shoppade träningskläder, Var vaken alldeles för länge
Fyra saker jag längtar till: Att jag kommer in på en rolig utbildning till våren eller hösten, Att få ligga och jäsa i solen på någon härlig strand, Helgen, Att få äta lunch nu
Fyra saker som står på min önskelista:  Att underarbetet på lägenheten blir klart, Ett staffli, Att mina nära och kära är friska och lyckliga, Ett litet litet mjukt djur
Fyra saker jag avskyr: Tjocka skivor av pålägg tex ost eller skinka, Slask, dimma och sprayflaskeregn, Arga och bittra trafikanter, Att vara vintertorr
Fyra saker jag tycker om att göra: Teckna, Gosa med mjuka djur, Upptäcka nya platser, kulturer, Vara med mina vänner
Fyra saker jag åt i går: Knäckemacka, Spenatfyllda tortellini, Mandarin, Kycklingsallad
Två bloggar jag utmanar: Maria Piia

Kommentarer

Postat av: Alina

Publicerad 2009-11-22 17:36:13

Skriv mera, mera, meraaaa :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlie

Hej! jag studerar till förpackningsdesigner på Broby Grafiska en yrkesutbildning. Jag flyttade från Stockholm till Sunne som är sveriges minsta stad (överdrift) för att studera. Jag har studerat grafisk design i flera år och hoppas på att det här ska vara sista omgången innan jag kan få arbeta inom yrket. Tycker extra mycket om små söta kaniner,bakelser, och mackor i tusental. Frågor, kärleksbrev och annat ni undrar över kan ni skicka till charlienyrjae at gmail.com

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela