CHARLIE NYRJAE

Söndag

Publicerad 2012-08-28 03:42:00 i Allmänt,

I helgen kände jag mig pyttelite nere, sådär trött och lite lite lessen. Vilket resulterade i att jag inte orkade göra så mycket.
Jag satt här hemma på mitt golv och mixtrade med mina mindboards.
Men det slutade bättre då jag och Elin gick på barn bio klockan fem på eftermidagen.
Vi såg ParaNorman, en barnfilm som jag själv inte tycker barn skall se, den var svinläskig, men jag ville verka tuff inför Elin så jag pinade mig igenom det. Försökte blinka extra länge :P ha ha
Den handlar om Norman som kan se de döda, alla gör honom till åtlöje men sen blir han såklart hjälten, Det som drog ner hela filmen var en ap skum liten flicka som hade en förbannelse över sig och när hon "uppstod" så var det som att titta på vilken skräckfilm som helst som har en liten oskulldsfull tjej i huvudrollen.
 
Det bästa med filmen är att den är gjord med stop motion teknik, jag älskar att man använder det igen, att det blivit lite trendigt. Även om det kostar supermycket mer än att bara animera.
 
Vi skulle ha en varsin liten popcorn, antingen gav de oss fel, eller så är en liten popcorn som en ica kasse här.
 
Hej hej!
 
Ja bor bara några kvarter från det här fina huset, vad nu det är för hus. Där på gräset skulle man med lätthet göra läxorna.
 
Påvägen hem.
 
Följer man gatan enda ner så kommer man till stranden.
 
Älskar de stora tallarna, och kottarna.
 
Sen fick jag gå ut och straff springa för att jag svullat så mycket popcorn.
 
Och blev svettig som ett as.
 
Kram heippa
 
Translation: This weekend i have bean a little blue, But Elin took me to see ParaNorman witch was great, therefore i had to go out running, because of the huge popcorn.
 
 

Kommentarer

Postat av: Yes

Publicerad 2012-08-28 08:04:07

Kölla kölla shorts! :D Det börjar bli höst här, typ 9 grader aaaahh

Svar: Ja, man kan lixom inte ha långbyxor här, det är alldeles för varmt för de! de har legat på hyllan sen jag kom. GUUD 9 grader, shit! Stackars er!
Charlie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlie

Hej! jag studerar till förpackningsdesigner på Broby Grafiska en yrkesutbildning. Jag flyttade från Stockholm till Sunne som är sveriges minsta stad (överdrift) för att studera. Jag har studerat grafisk design i flera år och hoppas på att det här ska vara sista omgången innan jag kan få arbeta inom yrket. Tycker extra mycket om små söta kaniner,bakelser, och mackor i tusental. Frågor, kärleksbrev och annat ni undrar över kan ni skicka till charlienyrjae at gmail.com

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela