CHARLIE NYRJAE

Lite frågor för att jag inte har något bättre för mig

Publicerad 2012-12-23 09:42:17 i Allmänt,

Vad har du på dig?
Stickad tröja, varma tofflor och leggings.

Hur mår du?
Lite blandat. Både glad och ledsen.

Vad önskar du just nu?
Att jag ska vara frisk och lycklig livet ut.

Vad har du ätit idag?
Idag har jag ätit ägg, sen tacos till lunch som blev en kombinerad middag. Lite kettle corn på det också.

Vad ska du göra imorrn?
Imorgon har vi "ledigt", ska planera våran roadtrip och så ska jag försöka träna.

Och på Måndag?
Då är det ju julafton, så min familj skall hem till mina pensionärer och äta raclette.

Vem saknar du?
Mina bästa människor

Senaste köp?
Buffé byxor, superbästa byxan som man kan äta jättemycket mat i men den är endå skön, ha ha!

Vad skrattade du senast åt?
Jag och pappa fnissade åt att vi skall smussla in mig på hotellet i vegas.

Vad grät du senast åt?
Att mitt hjärta känns tomt.

Vem sov du senast med?
Min moster, delar säng med henne här i huset.

Vad läser du just nu?
USA guide jag fick av Elin.

Senast sedda film?
The Women on the 6th Floor. Fin film rekomenderas.

Vilken svordom använder du mest?
Ehh vet inte, svär ja så mycket? satan, kankse!

Vem var den senaste som ringde dig?
Det var säkert flera veckor sedan, och det var Gloria min klasskamrat.

Vilken är din favoritfrukt?
Annanas

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Ha ha det är världspinsamt, men Sarah Buxton hon spelade i Sunset beach när de begav sig, tror de va för att min mun är så stor, sen Brittan när ja var yngre, och nu sist var de Lea michele vilket inte är pinsamt utan smickrande.

Vad är du rädd för?
Alltså jag är ju rädd för allt! Insekter, olyckor, mördare, mörker, otur, intervjuver, göra fel, stora sår, köra bil, flyga, framtiden, vassa föremål, prata i telefon, fråga om vägbeskrivning, skräckfilmer, Beck alltså den här listan kan göras evighetslång. Rädsla är verkligen min största svaghet.
 
Blir du lätt svartsjuk?
Jag vill tror att jag inte är de. Men sanningen är nog att jag blir de!

Din favoritkaraktär ur en serie?
Barney Stinson, Lätt! Gick på riktigt igenom en depprision när jag fick reda på att han inte var tillgänglig så att säga.

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Belle

Vilket språk hade du velat lära dig?
Italienska

Vad för sorts killar faller du för?
Mehhh, lägg av! hur vet man de? dem med fina hjärtan!

Vart vill du åka just nu?
Hem till Stockholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlie

Hej! jag studerar till förpackningsdesigner på Broby Grafiska en yrkesutbildning. Jag flyttade från Stockholm till Sunne som är sveriges minsta stad (överdrift) för att studera. Jag har studerat grafisk design i flera år och hoppas på att det här ska vara sista omgången innan jag kan få arbeta inom yrket. Tycker extra mycket om små söta kaniner,bakelser, och mackor i tusental. Frågor, kärleksbrev och annat ni undrar över kan ni skicka till charlienyrjae at gmail.com

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela