CHARLIE NYRJAE

Noll,ett Femtio

Publicerad 2012-12-21 09:40:02 i Allmänt,

Igår gick jag och la mig halv tolv, men jag kunde inte sova och låg där och stirrade blint på skype. Samma sekund min mamma loggar in kastar jag av mig täcket och hoppar upp på cykeln och for genom en öde stad iklädd min onepice, på parkeringen till mataffären träffar jag tio i två mina päron som jag inte sett på fem månader.
De var supertrötta efter en 32 timmars resdag.
 
 
Efter frukost tog jag med galenpannorna till turistbyrån.
 
Sen promenerade vi lite på piren.
 
Tittade på utsikten.
 
Hade brilljanta små familje möten här och var.
Idag har de kämpat på tappert men kroknade endå vid sjutiden.
 
Glad Fredag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlie

Hej! jag studerar till förpackningsdesigner på Broby Grafiska en yrkesutbildning. Jag flyttade från Stockholm till Sunne som är sveriges minsta stad (överdrift) för att studera. Jag har studerat grafisk design i flera år och hoppas på att det här ska vara sista omgången innan jag kan få arbeta inom yrket. Tycker extra mycket om små söta kaniner,bakelser, och mackor i tusental. Frågor, kärleksbrev och annat ni undrar över kan ni skicka till charlienyrjae at gmail.com

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela