CHARLIE NYRJAE

Godbye Kitty

Publicerad 2012-05-02 16:20:20 i Allmänt,

Jag har länge samlat på Hello Kitty vadsomhelst.
Var det ett tuggummi med den lilla katten kan du lita på att jag köpte det.

Det var inte förens jag var tvungen att packa ner allt som jag insåg hur mycket det egenligen blivit genom åren.



En hel stor flyttlåda full, av block, högtalare, sparbössa, pez, servetter, klocka, perfym ja allt möjligt som sagt.
Trist att behöva lägga ner dessa i ett mörkt föråd, men nångång i framtiden hoppas jag få packa upp det och ställa fint på en hylla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlie

Hej! jag studerar till förpackningsdesigner på Broby Grafiska en yrkesutbildning. Jag flyttade från Stockholm till Sunne som är sveriges minsta stad (överdrift) för att studera. Jag har studerat grafisk design i flera år och hoppas på att det här ska vara sista omgången innan jag kan få arbeta inom yrket. Tycker extra mycket om små söta kaniner,bakelser, och mackor i tusental. Frågor, kärleksbrev och annat ni undrar över kan ni skicka till charlienyrjae at gmail.com

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela