CHARLIE NYRJAE

Halloween

Publicerad 2012-10-28 13:35:39 i Allmänt,

Vi hade varsin biljett till det här fantasktiska partyt.
Det kan ju inte bli annat än lyckat.
 
 
Elin kom hem till mig vid sextiden för att hoppa i sin cup cake dräckt.
 
 
Jag själv satt och lockade håret i en timme och en evighet. Såhär fint blev de!
 
 
 
Sen packade vi väskan med viktiga saker som läppstift, biljett och pass och började promenera tilll hotellet.
Vi gick och ojjade  påvägen och blev nervösa för vi inte såg en enda utklädd, Alla vi mötte skrattade och flinade. Jag blev ororlig att vi skulle vara de enda utklädda. Men OJ så fel ja hade, när vi kliver in i lobbyn står vi helt plöstligt mellan priater, skurkar och giraffer, det var ingen tvekan om vart festen höll hus.
 
Så kul att alla är utklädda.
 
Elin hitta waldo.
 
Tvättpuffs tjejerna
 
Den här onda häxan vann kostymtävligen. Hon såg jätteond ut, men visade sig vara världens snällaste.
 
Zoo
 
Latex Brithey
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlie

Hej! jag studerar till förpackningsdesigner på Broby Grafiska en yrkesutbildning. Jag flyttade från Stockholm till Sunne som är sveriges minsta stad (överdrift) för att studera. Jag har studerat grafisk design i flera år och hoppas på att det här ska vara sista omgången innan jag kan få arbeta inom yrket. Tycker extra mycket om små söta kaniner,bakelser, och mackor i tusental. Frågor, kärleksbrev och annat ni undrar över kan ni skicka till charlienyrjae at gmail.com

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela