CHARLIE NYRJAE

Blue

Publicerad 2013-08-23 20:00:07 i Allmänt,

Innan jag åkte hem så var det en liten katthane som började hänga på våran gård. Med världens minsta mjau och alldeles yvig päls satt han i buskarna och tryckte dagarna i ändan.
Tanten började mata honom och jag satt flera timmar och tillslut kom han fram och åt ur min hand.
Jag skojade med pensionärerna och sa att han kommer bo i huset när jag kommer tillbaka.
 
Och javisst satt han här i vardagsrummet.
 
Ögonen är alldeles himmelsblå.
 
Han är ganska skygg och går inte riktigt ihop med huskatten som bor här sedan tidigare.
 
Fina Blue.
 
(gud skrev jag just ett helt inlägg om en katt?)
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: vuokko

Publicerad 2013-08-23 22:35:01

så fin han är kan inte han flytta hit

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-08-24 12:13:08

vilka ögon!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlie

Hej! jag studerar till förpackningsdesigner på Broby Grafiska en yrkesutbildning. Jag flyttade från Stockholm till Sunne som är sveriges minsta stad (överdrift) för att studera. Jag har studerat grafisk design i flera år och hoppas på att det här ska vara sista omgången innan jag kan få arbeta inom yrket. Tycker extra mycket om små söta kaniner,bakelser, och mackor i tusental. Frågor, kärleksbrev och annat ni undrar över kan ni skicka till charlienyrjae at gmail.com

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela