CHARLIE NYRJAE

Locker room

Publicerad 2013-02-08 05:32:08 i Allmänt,

Min vecka är slut och jag har verkligen inte hunnit ta några bra bilder. Här är iallafall några från instagram.
 
Häromdagen var jag ute på kvällsjogg och himmlen blev alldeles skär.
 
Jag har fått ett skåp och således även ett amerikansk lås. Fresten satt vi ute på gräsmattorna i onsdags när vi målade. Så himmla skönt med solen i nacken och havet som blickfång.
 
Imorse på den andra teorilektionen för surfklassen pratade läraren om hajar, en tjej blev så rädd att hon nästan spydde...NEÄ skojja bara! (men erkänn, de hade vart kul?) Men han pratade om allt vi skulle se upp med vilket var bra mycket mer än bara haj, tex stingrockor, maneter och sjölejon. Usch!
 
Här var jag alldeles ensam i omklädningsrummet i skolan, kändes läskigt! (och jag  blir typ rädd för mig själv för det ser ut som om någon skopat ur mina ögon på bilden, ha ha)
 
Det tråkiga är att jag tränade fast jag kände att ja hade ont i halsen och nu har jag legat som ett streck i sängen med huvudverk och ont i halsen i flera timmar, inget verkar hjälpa, varken c-vitamin bomb eller bart bad.
Ska försöka komma i säng så jag kanske i bästa fall kan sova bort de.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlie

Hej! jag studerar till förpackningsdesigner på Broby Grafiska en yrkesutbildning. Jag flyttade från Stockholm till Sunne som är sveriges minsta stad (överdrift) för att studera. Jag har studerat grafisk design i flera år och hoppas på att det här ska vara sista omgången innan jag kan få arbeta inom yrket. Tycker extra mycket om små söta kaniner,bakelser, och mackor i tusental. Frågor, kärleksbrev och annat ni undrar över kan ni skicka till charlienyrjae at gmail.com

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela