CHARLIE NYRJAE

I Left My Heart in San Francisco

Publicerad 2013-01-04 08:40:38 i Allmänt,

Som jag sa tidigare lämnade vi bilen hemma hos Nomi på nyårsafton för att turista till fots, vilket för övrigt fungerar super i den här staden. Tummen upp för det!
Vi var på väg till fishermans wharf för en bit mat.
 
 
 
Nattskruden gjorde staden än mer glittrig, eller så vart det just för att det var nyårsafton och peppen på folket och inte minst sagt mig själv var på topp.
 
 
 
 
 
Tack 2012, det var jobbigt och kul, men mest kul!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlie

Hej! jag studerar till förpackningsdesigner på Broby Grafiska en yrkesutbildning. Jag flyttade från Stockholm till Sunne som är sveriges minsta stad (överdrift) för att studera. Jag har studerat grafisk design i flera år och hoppas på att det här ska vara sista omgången innan jag kan få arbeta inom yrket. Tycker extra mycket om små söta kaniner,bakelser, och mackor i tusental. Frågor, kärleksbrev och annat ni undrar över kan ni skicka till charlienyrjae at gmail.com

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela