CHARLIE NYRJAE

Resan mot Hollywood

Publicerad 2013-01-08 09:25:25 i Allmänt,

Häromdagen hoppade vi allihopa in i bilen för att åka en sväng till världens bästa stad Los Angeles. Vi steg upp supertidigt och var iväg redan innan åtta.
 
Vädret var det bästa och vägarna var relativt tomma från bilar.
 
Vi stannade i Malibu för att kolla på alla tidiga morgon surfare och så såg vi delfiner också.
 
 
Andra stoppet var Santa Monica, mamma vinkar glatt.
 
 
 
 
 
 
Efter lite fika på piren, fin musik och en och annan tokig gubbe åkte vi mot Hollywood.
 
Här började en lampa på kontrollpanelen blinka i bilen. Det var något fel på något av däcken. Vi fick helt enkel svänga in på första bästa avfart för att kontrollera.
 
 
 
Att det av alla gator i stan blev det såklart Rodeo Dr, där stod vi och sparkade på däcken och kliade oss i huvudet medans lyxbilarna svepte förbi. Typiskt min kalle anka familj.
Aja vi kom fram till vårt mål vilket var Hollywood med ytterligare ett litet stop på Sunsest Dr för att fylla lyft i däcken.
 
Fortsättning följer.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlie

Hej! jag studerar till förpackningsdesigner på Broby Grafiska en yrkesutbildning. Jag flyttade från Stockholm till Sunne som är sveriges minsta stad (överdrift) för att studera. Jag har studerat grafisk design i flera år och hoppas på att det här ska vara sista omgången innan jag kan få arbeta inom yrket. Tycker extra mycket om små söta kaniner,bakelser, och mackor i tusental. Frågor, kärleksbrev och annat ni undrar över kan ni skicka till charlienyrjae at gmail.com

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela