CHARLIE NYRJAE

sammanfattning 2012.

Publicerad 2013-01-04 11:09:42 i Allmänt,

Gjorde du något 2012 som du aldrig gjort förut?
Jag har gjort massor, jag har flyttat till amerika, jag tvingar mig att prata engelska, läst en kurs på universitetet,  Jag har ätit saker jag aldrig ätit förut, som beef jerky (gott) och massa annat som jag såklart inte kan komma på just nu. Träffat tonnvis med männsikor <3
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Neä
 
Dog någon som stod dig nära?
Nope
 
Vilka länder besökte du?
Lettland,Tyskland och Finland.
 
Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?
Alltså jag saknar kärleken så himmla mycket! Skulle ju vara kul om det blev lite mer av den varan i år.
 
Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
Den 19 Maj vaknade jag upp till en tioårig mardröm som förföljt mig och visade sig vara sann. Jag blev sjukskriven och grät en vecka.
 
Vad var din största framgång 2012?
Att jag vågat mer, att jag börjat lita på min egen inre röst och följer den.
Här ovan är en 17 årig vilsen charlie, det är kul att växa upp!
 
Största misstaget?
Mitt största misstag är att jag varit elak och stött bort människor jag faktiskt tycker om. Inga ursäkter räcker!
 
Bästa köpet?
Min tvåurs klocka, flatforms och bananflaskan :P HA ha
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
När jag fick reda på att jag klarade av 3D kursen på universitetet. Att mitt visa blev godkänt, när planet landade i Los Angeles.
 
 
Svalkar vinden - Den svenska björnstammen
Pumped Up Kicks  - Foster The People
Do you remeber  -  Ane Brun
Ai Se Eu Te Pego - Michel Telo = snusklåten... blä!
 
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag har nog varit mer glad. Fast emellanåt har det varit så mörkt att jag inte velat andas.
 
Vad önskar du att du gjort mer?
Inget, det är klart jag vill göra mer, men tänker inte stressa fram de. Varje sak har sin tid. Överlag är jag mer aktiv och gör mer saker nu än tidigare i mitt liv.
 
Vad önskar du att du gjort mindre?
Kanske sluta sitta framför den här dumburken när jag kan vara ute och upptäcka världen.
 
Blev du kär i år?
Mmm jo det måste jag nog säga att jag blev.
 
Favoritprogram på TV?
Har ingen tv, tycker inte att det är så intressant. Men nu med netflix kan jag ju följa Glee, det är mitt bästa program.
 
Bästa boken du läste i år?
Andreas Carlssons biografi, peppen efter den boken!
 
Något du önskade dig och fick?
Japp att flytta till USA.
 
Något du önskade dig och inte fick?
Att mitt hjärta ska sluta gör ont av saknad.
 
Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Bjöd hem mina finaste människor till mig på middag.
 
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja att Jessica och Linda flyttade hit <3
 
Vad fick dig att må bra?
Pussas, picknick, prata, att bo med min bror, springa för allt jag var värd, att planera min flytt. Mina katter.
Det var kul att bo med min bror.
 
 
Vem saknade du?
Jessica och mamma
 
Högsta önskan just nu?
Att mitt hjärta läker, att jag får mer självkänsla, att mina bästa människor och djur ska vara här med mig så jag kan krama dem varje dag.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlie

Hej! jag studerar till förpackningsdesigner på Broby Grafiska en yrkesutbildning. Jag flyttade från Stockholm till Sunne som är sveriges minsta stad (överdrift) för att studera. Jag har studerat grafisk design i flera år och hoppas på att det här ska vara sista omgången innan jag kan få arbeta inom yrket. Tycker extra mycket om små söta kaniner,bakelser, och mackor i tusental. Frågor, kärleksbrev och annat ni undrar över kan ni skicka till charlienyrjae at gmail.com

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela