CHARLIE NYRJAE

Vin date

Publicerad 2013-01-13 07:58:13 i Allmänt,

I Fredags var jag bjuden på vin date.
Jag klev upp och gjorde mig i ordning, borstade håret, valde örhängen och så lite läppstift.
Vi skulle träffas klockan tre på eftermiddagen.
Det som gjorde den lite speciell va att det var en skype date.
 
Mina sista dagar har verkligen kännts alldeles för svarta och tunga för att det skall vara hälsosamt, men att få hänga lite på skype med bästa Belle gjorde att det kändes som om alla mina bekymmer flög ut genom fönstret.
 
Det spårade lite mot slutet, så som det brukar göra när vi hittar på något.
Men gud vad jag skrattade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlie

Hej! jag studerar till förpackningsdesigner på Broby Grafiska en yrkesutbildning. Jag flyttade från Stockholm till Sunne som är sveriges minsta stad (överdrift) för att studera. Jag har studerat grafisk design i flera år och hoppas på att det här ska vara sista omgången innan jag kan få arbeta inom yrket. Tycker extra mycket om små söta kaniner,bakelser, och mackor i tusental. Frågor, kärleksbrev och annat ni undrar över kan ni skicka till charlienyrjae at gmail.com

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela