CHARLIE NYRJAE

En Mil

Publicerad 2013-03-23 04:09:00 i Allmänt,

Idag vaknade killarna inte helt oväntat upp supertidigt, men efter en lång sovmorgon bestämde vi oss för att promenera hela vägen till Santa Monica pier. Vädret har vart toppen, runt 25 grader och för de här två frusna nordborna kändes sanden mellan tårna som grönbete för korna om våren.
Det skulle kännas på vatten, tas hopp bilder och dras runt på tång. Ha ha
 
 
 
 
Margaraitasarna ute på Santa Monica pier va ungefär lika stora som en tiolitershink (smått överdrivet) Men vägen hem blev betydligt roligare (utan överdrift)
 
Jo just ja, vi kände oss lite slitna när vi kom hem, och det visade sig att vi totalt gått en mil, inte undra på!

Kommentarer

Postat av: Alina

Publicerad 2013-04-16 20:58:58

Uppdatera tack :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlie

Hej! jag studerar till förpackningsdesigner på Broby Grafiska en yrkesutbildning. Jag flyttade från Stockholm till Sunne som är sveriges minsta stad (överdrift) för att studera. Jag har studerat grafisk design i flera år och hoppas på att det här ska vara sista omgången innan jag kan få arbeta inom yrket. Tycker extra mycket om små söta kaniner,bakelser, och mackor i tusental. Frågor, kärleksbrev och annat ni undrar över kan ni skicka till charlienyrjae at gmail.com

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela