CHARLIE NYRJAE

Los Angeles - Stockholm

Publicerad 2013-03-18 08:09:52 i Allmänt,

Nu är biljetten bokad för hemresa. Kan inte förstå att det är hemfärd om drygt tio veckor, vet faktiskt inte riktigt vad jag känner över det. Såklart ska det bli alldeles underbart att träffa familjen och mina bästa människor. Men sen då? Jag måste jobba! Måste gå till tandläkaren (som är min största skräck efter att bli mördad förståss) Och ärligt talat.... vädret! Hur mycket regnade det inte förra sommaren i Stockholm? och även om det inte skulle regna kommer jag sitta fastlåst som ett djur på ett kontor dagarna i ända.
 
Fast å andra sidan.....
Jag saknar ju våra friska vatten.
 
De ljusa kvällarna.
 
Lukten precis när det regnat.
 
Doften från havet.
 
Oändliga moppeturer.
 
Och trånga små stugor.
Det blir nog en fin sommar trots allt!
 
Ses snart!

Kommentarer

Postat av: Carolin

Publicerad 2013-03-18 08:32:05

Kommer du och jobbar hos oss ngt i sommar? Hoppas verkligen det blir en bra sommar, vi behöver sol och värme efter den här låååånga kalla vintern!
Ha det bra nu och ta väl hand om Pelle och Raffe :-)
Kram!

Svar: Ja det är väl planen nu när jag bara tagit tjänstledigt, svårt att hitta ett bra sommarjobb under en så kort period. Jag lovar, jag tar med mig solen när jag flyger hem igen. Tack fina du!
Charlie

Postat av: fatima

Publicerad 2013-03-20 17:46:56

tja! såg precis din blogg! vilken toppengrej att åka till USA :D . hoppas du har det toppen i amerikatt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlie

Hej! jag studerar till förpackningsdesigner på Broby Grafiska en yrkesutbildning. Jag flyttade från Stockholm till Sunne som är sveriges minsta stad (överdrift) för att studera. Jag har studerat grafisk design i flera år och hoppas på att det här ska vara sista omgången innan jag kan få arbeta inom yrket. Tycker extra mycket om små söta kaniner,bakelser, och mackor i tusental. Frågor, kärleksbrev och annat ni undrar över kan ni skicka till charlienyrjae at gmail.com

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela