CHARLIE NYRJAE

Track and Field

Publicerad 2013-03-18 07:06:41 i Allmänt,

Jag hade signat upp mig för tjugo extra credits för min surf klass vilket innebar att jag skulle behöva jobba på Fredagen. Jag och Camilla skulle jobba vid längdhoppsgropen. Jag valde att kratta sanden.
 
 
Det var runt 25 grader men på morgonen kändes det fortfarande lite kyligt och disigt.
 
Längdhoppsgänget.
 
Lättförtjänade credits om ni frågar mig, och det är ju alltid ett plus att ligga på top. Skönt att ha något att göra en Fredag, annars blir det lätt att jag fastnar hemma efter en vecka av rännande till skolan stup i ett.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlie

Hej! jag studerar till förpackningsdesigner på Broby Grafiska en yrkesutbildning. Jag flyttade från Stockholm till Sunne som är sveriges minsta stad (överdrift) för att studera. Jag har studerat grafisk design i flera år och hoppas på att det här ska vara sista omgången innan jag kan få arbeta inom yrket. Tycker extra mycket om små söta kaniner,bakelser, och mackor i tusental. Frågor, kärleksbrev och annat ni undrar över kan ni skicka till charlienyrjae at gmail.com

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela